CURS 2012-2013

dilluns, 14 de gener del 2013

Hola nois i noies!


Què tal, com han anat les vacancetes? Gaire curtes? A mi m 'han passat volant, i com que m'havíeu deixat feina, encara més!

Estic molt satisfet amb les vostres respostes a les meves preguntes! Nois i noies felicitats! M'heu demostrat que puc ben confiar en vosaltres investigadors i investigadores.

Doncs bé, s'acosta el gran moment d'anar a fer el treball científic al riu. De moment us deixo el calendari, per anar fent boca i apuntar-vos a l'agenda el dia que vindran a l'escola els meus companys del Camp d'Aprenentatge per anar a estudiar el vostre riu o riera.

D'aquí uns dies, penjaré aquí al meu bloc un powerpoint on us explica en què consistirà l'activitat del riu. Estigueu atents al bloc.

Hugot

PS: Ah, me'n descuidava. Sé del cert que per algunes de les vostres escoles va voltant una maqueta. Si em voleu explicar com us ha anat o què hi heu fet endavant! Tinc curiositat per saber-ho... És que sóc tafaner de mena...



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada