CURS 2012-2013

dijous, 27 de setembre del 2012




Hola nois i noies de la comarca:


Bon dia a tots i totes, tan als de l’Alt Berguedà i als del Baix Berguedà com als de Ponent i als de Llevant.
No se si em coneixeu? Sóc l’Hugot, i visc a la serra del Catllaràs, a l’Alt Berguedà. La coneixeu?
M’han dit que sou uns sagals i unes mosses mooolt espavilats i espavilades.
Així que he pensat que em podríeu ajudar a fer un treball científic d’investigació sobre algun riu o riera  que tingueu a prop del vostre poble.

Tinc un gran problema i necessito la vostra ajuda.
Escriviu-me. Si voleu col·laborar amb mi, us explicaré en què consisteix.

També m’agradaria saber més coses de vosaltres:

  •  De quina escola sou i a quin poble viviu?
  • Quin nom té la vostra classe i perquè li heu posat?
  • Em podríeu enviar una foto de la classe, amb els vostres noms, per saber la cara que feu.
  • Sobretot no us oblideu de dir-me si em voleu ajudar o no!!!
Fins aviat, 

Hugot

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada